Ми намагаємося забезпечити максимально зручні умови співпраці для наших клієнтів. При складанні договору наші фахівці враховують всі побажання і рекомендації. Проект проходить багатоетапне обговорення і корекцію до повної відповідності щодо побажань і можливостей обох сторін.

При виникненні спірних ситуацій співробітники докладають всіх зусиль, щоб вирішити їх методом досудових переговорів. Якщо ж домовленості досягти не виходить, споживач має право звернутися до державного регулятора або в суд для вирішення виниклої проблеми. Ми обов’язково виконаємо рішення суду або державного регулятора, винесені в законному порядку.

Якщо ви, як клієнт нашої компанії, виявили загрозу безпеці подачі електричної енергії на ваше підприємство, то вам слід негайно повідомити про це нас:

По телефону: +380933205692

На адресу електронної пошти: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Письмовим зверненням на адресу: 03145, місто Київ, вул. Лебедєва Академіка, будинок 1, корпус 6, офіс 33/1

Під поняттям «загроза безпеці подачі електроенергії» розуміється будь-яка ситуація, що:

  • несе в собі загрозу життю людей, домашніх або диких тварин;
  • може привести до систематичних збоїв подачі електричної енергії на підприємство;
  • може привести до аварійних ситуацій або до виходу з ладу промислового обладнання.

Основні вимоги до повідомлень, скарг та звернень

Повідомлення про загрозу енергетичної безпеки слід подавати письмовою заявою, електронним листом або телефонним дзвінком. У повідомленні обов'язково необхідно вказати:

  1. Хто подає інформацію (керівництво підприємства, відповідальна посадова особа, тощо). В обов’язковому порядку вказується назва підприємства, як в установчій документації, адреса знаходження об’єкту електропостачання, а також юридична адреса.
  2. Суть ситуації, яка несе загрозу енергобезпеці підприємства або лінії електропередачі.
  3. В зверненні повинен бути підпис відповідальних осіб та зазначена дата його створення.
  4. Якщо звернення повторне, до нього треба додати рішення, які були винесені раніше.
  5. Також в зверненні вказується адреса електронної пошти, номер телефону для зв’язку, та інші можливості комунікації.

Використання електронного цифрового підпису при оформленні звернень не потрібно.

Якщо в скарзі зазначена адреса електронної пошти чи номер телефону, отримати попередню відповідь можна на протязі 1 робочого дня.

Відразу після отримання такого повідомлення ми приймемо невідкладних заходів щодо запобігання небезпечної ситуації. До місця аварії буде направлена бригада ремонтників.

Розгляд звернень від споживачів здійснюється в законодавчо регламентовані терміни. Час винесення рішення залежить від складності питання і можливості прийняття оперативних заходів.

Як повідомити про порушення або виникнення небезпечної ситуації

Існує певний порядок дій, якого потрібно дотримуватися при виникненні аварійної ситуації або загрози безпечної експлуатації електромереж та обладнання.

Для працівників підприємств, виробництв, або споживачів, які стали свідками нещасного випадку:

  1. Співробітники підприємств і виробництв повинні оперативно повідомити безпосереднього начальника або відповідальну особу про виникнення аварійної або небезпечної ситуації.
  2. Споживачі, які стали свідками аварії або нещасного випадку повинні негайно звернутися в центр обслуговування +380933205692

Що потрібно зробити в першу чергу (для споживачів):

  1. Не підходити до небезпечної зони ближче, ніж на 8 метрів.
  2. Здійснити інформування громадськості, поставити попереджувальні знаки, огородити небезпечну територію.
  3. Організувати заходи, які будуть перешкоджати потраплянню людей і тварин в зону, що знаходиться під напругою.
  4. Терміново інформувати центр обслуговування споживачів +380933205692

Алгоритм дій керівних або відповідальних осіб в випадку отримання інформації про ситуацію, яка загрожує безпечній експлуатації електромереж:

  1. Проаналізувати ситуацію, що виникла, і її наслідки.
  2. Забезпечити безпеку співробітників.
  3. Організувати необхідну медичну допомогу (при необхідності).
  4. Повідомити про аварію в усі необхідні інстанції.
  5. Викликати чергову бригаду майстрів з ремонту.
  6. У разі пожежі негайно сповістити відділ пожежної безпеки.
  7. Подати інформацію в центр обслуговування.
  8. Вжити необхідних заходів для запобігання подій, які можуть становити загрозу для життя людини, або перешкоджати нормальній роботі електромереж і обладнання.
  9. Провести перевірки з метою забезпечення максимальної безпеки експлуатації електрокомунікацій.

Оперативне реагування на аварійні і небезпечні ситуації - це запорука збереження людських життів. Якщо ви стали свідком аварії, звертайтеся відразу по телефону +380933205692

Ми приймемо негайні заходи по її усуненню і забезпеченню безпеки оточуючих.